Bun…..incepand de la foarte subtilul atac al lui Haylie o sa fac o mica continuare a articolului Shopping.Ok…poate ca baietii sunt la fel de inteligenti ca femeile,dar nu ar putea si ei incerca macar o data sa fie mai normali un pic?Adica…cel putin aici e cazul meu particular…eu dau numai peste ratati.Ratati cu R mare.Si inca astept dupa individu ala cu care sa pot discuta despre orice,cu care sa rad din orice,care sa ma tachineze fara sa ma enerveze si kre sa arate un pic de inteligenta,macar asa putin.Baietii au creier,problema e ca mare parte din ei ar mai trebui sa invete sa si-l si foloseasca.Inca nu am varsta in care pot spune k ..ei bine,stiu cam cum merge treaba prin lume,insa vad situatii si situatii.Haylie nu are de ce sa se planga.Hei,majoritatea prietenilor ei sunt baieti,ea rade cu baietii,baietii ii dezvaluie orice secret ca si cum ea ar fi ca ei.Tifa…ei ,in cazul Tifei cam aceeiasi situatie,doar cu alta aranjare a situatiei.Tifa are chef sa se joace cam cu toti baietii pentru ca un anumit fraier i-a calcat inima.Si ea e pipernicita de idei preconcepute introduse in capsorul ei de societatea asta bolnava in care traim.Si…dupa cum am mai zis in articolele trecute,cam 99% din prietenii ei saliveaza dupa ea,si eu vad asta si mor de ras.Nu ma pot abtine sa nu constat k si ea a dat peste alta specie de fraieri,numa astia spre deosebire de fraierii obisnuiti sunt fraieri maleabili.Din punctul asta de vedere,chiar mi-e mila de saracii baieti.Ca marinarii ce vedeau sirenele,se arunca intr-o iluzie,dupa care Tifa are grija sa ii striveasca psihic treptat.Oricum…cat despre mine…am nevoie de cineva baiat kre sa ma inteleaga pe mine ca fiinta complexa.Nu sunt ca fufele alea kre toata ziua buna ziua numa isi pudreaza nasul si se dau la toti prostii.Eu sunt o fata kre are ceva in cap.Si stiti kre-i chestia funny?Nimeni nu incearca sa cunoasca persoana de langa el pentru ca se plictiseste de aparente.Nu ar trebui sa existe aparente in lume,pentru k atunci toata lumea ar fi prietena cu toata lumea fara prejudecati(hei,nu va ganditi la chestii kinki=)))Kisses