– imi place cand e soare afara si vantul adie usor

-imi place primavara
-imi plac florile. zambilele preferatele mele
-imi place cand cineva ma ia peste picior
-imi place sa glumesc
-imi place cand ironizez si sunt ironizata
-imi place sa cant pana obosesc (si implicit sa scot pe toata lumea din sarite cu excesul de cantat)
-imi place sa enervez unele persoane (am o placere sadica cu chestia asta)
-imi place sa fiu originala si sa imi creez propriul meu stil din mai multe puncte de vedere
-imi plac oamenii care stiu sa faca haz de ei insisi si care stiu sa asculte
-imi place sa privesc. nu conteaza….doar sa privesc
-imi place sa fac pe sefa uneori (de fapt asta e involuntar, stiu ca nu e bine dar se mai intampla)
-imi place sa imi petrec timpul cu prietenii (mai ales cu baietii, asa a fost intotdeauna)
-imi plac persoanele care stiu sa se faca auzite
-imi place inghetata de pepene
-imi place sa fiu echilibrata si decenta
-imi place bunul gust
-imi place sa stau intinsa pe iarba si sa privesc cerul
-imi place sa ma plimb cat mai mult
-imi place viata. cu toata relele si bunele pe care le implica.
-imi place sa scriu, sa imi pun gandurile pe hartie



-mi-ar placea sa nu mai fiu chiar atat de agitata
-mi-ar placea sa am mai multa incredere in mine
-mi-ar placea sa ma port frumos cu toata lumea (desi nu cred ca pot face asta)
-mi-ar placea sa fie posibile calatoriile in timp
-mi-ar placea sa nu mai fiu chiar atat de perfectionista
-mi-ar placea ca oamenii sa nu mai judece dupa aparente
-mi-ar placea sa traiesc intr-o casa simpla la marginea padurii, langa un lac
-mi-ar placea sa invat rusa (o sa fac tot posibilul sa fac si asta)
-mi-ar placea sa pot schimba ceva in lume
-mi-ar placea sa fiu mai apreciata pentru ce am facut si nu criticata pentru ce as fi putut sa fac si nu am facut
-mi-ar placea sa fim toti prieteni (imposibil)
-mi-ar placea sa pot citi gandurile celorlalti
-mi-ar placea sa ne folosim mai mult inteligenta pentru unele lucruri
-mi-ar placea ca drogurile, alcoolul si tigarile sa dispara
-si in final, mi-ar placea sa raman aceeasi pentru totdeauna