Deoarece un amic mi-a spus ca un blog  e  „pentru dezbaterea problemelor fiintei umane si a mapamondului” si nu un „jurnal”,  afirmatie facuta dupa ce mi-a vazut artcicolul „una din zilele acelea…„. am decis ca o sa dezbat o problema de interes general, filmul The Telling.  Per ansamblu, filmul e prost de da in gropi… In mare ideea e ca 3 fete vor sa se alature suroritatii Omega KK si sunt puse sa spuna 3 povesti de groaza. Prima poveste ii varianta feminina si de portelan a lui Chucky, povestea a2a are ceva legatura cu transilvania…nemurire bla bla si a treia e cu 3 fete care fac farse la telefon si aud o crima. Filmul se termina cu otravirea surorilor Omega KK cu fursecuri de una din fetele care vroia sa li se altature. In concluzie, mor aproape toti si se termina filmul. Ce ma atras la acest film a fost faptul ca joaca in el 2 din iubitele lui Hugh Hefner, Holly si Bridget de la The Playboy Masion. Ador Palyboy, vara asta a dormit vreo 3 zile o pritena la mine si ne-am jucat de-a „The Playboy Masion” dar asta e alta poveste si nu e de interes general asa ca nu va spun. 😀 In schimb, filmul are o coloana sonora geniala <3.

-Cum sa bagi un mar in tocatorul de hartie?

-Felii

P.S. Stimabilul meu amic, daca citesti articolul asta sper ca am atins o problema existentiala a fiintei umane si nu te mai iei de mine.

Cu stima,

Tifa

P.P.S. Filmul are foarte multe elemente sexuale. (acum sigur o sa va uitati la el)