Cine mai e şi asta? Vouă vă spune ceva numele ăsta, Kim Kardashian? Ştiu că a parodiat-o pe Amy Winehouse in Disaster Movie… sau nu era ea? Mai ştiu că are un reality show pe E!Entertainment „Keeping up with the Kardashians” şi că familia ei deteţine lanţul de magazine DASH şi că  are şi un parfum „Dashing by Kim Kardashian”. Cam atat. Nu ştiu de unde a apărut. Eu cred că este una dintre vedetele alea cărora le-a scapat o „sex tape” „accidental” pe internet iar  puştii de 15-20 de ani şi bărbaţii ăia trecuti de 45 de ani , fie ei insuraţi sau nu, sătui sa tot vada sanii lasati şi colacii de grăsime a nevestelor lor (asta in cazul in care sunt insuraţi) işi fac laba uitandu-se la Kim cum îl fute (scuzaţi limbajul) pe unu, aceei bărbaţi/puşti/virgini/lesbiene trimit filmarea mai departe la toţi prietenii lor dornici de ceva „fresh Hollywood meat” pana ajunge prin nu ştiu ce minune (parol, minunea nu e aşa mare) la un producator lipsit de inspiraţie care caută o noua temă/sex simbol pentru o emisiune. Şi uite aşa a ajuns Kim  extrem de cunoscută, datorită fundului ei mare (considerat foarte sexy). Părerea mea. Mai ziceţi-mi şi mie cum credeţi că a ajuns Kim atât de cunsocută, îmi mai împartăşeşte cineva teoria?

Off topic: Astăzi am aflat că sunt nascută in aceeiaşi zi cu Elizabeth Bathory. Victorie!