Io-s geloasă pe urși denuma. De ce? Pentru că urșii hibernează iarna. Și eu vreau sa hibernez toată iarna și să mă trezesc primăvara, să ies afară și să miros cireșii infloriți… Să ies afară în tricou și jeans fară să îngheț. Dar nu… noi nu hibernăm, nenorociții de urși pot sarii peste iarnă, ei au dreptul ăsta dar noi nu… nu cumva să sară homo sapiens sapiens peste iarnă că ii dezastru după aia, se alege praful de plantetă. Da de unde. La fel cum urși pot trece prin iarnă ca Vodă prin lobodă am putea face  și noi. Numai că țeapă! Brusc, nu putem. Damn you cruel world! Specia umană trebuie sa îndure frigul și zăpada și gripa și virozele. Damn! Acum sunt la școală… am informatică și am făcut lecție…. vectori. Vectori la informatică. Sunt urmarită peste tot de vectori. Urăsc vectorii. Și cică ne-a dat o problema așa de Moș Crăciun să ne dea nota pe ea. Am uitat să citesc un x și nu mi-a ieșit problema. Așa că nu am luat nota. Cruel world!

Vreau să adorm și să ma trezesc maine dimineața șiu să fie mai…. 25 de grade afară…. soare 8-> PUNCT