Vacanţa s-a dus… sărbatorile s-au dus (Thank God!) v-am spus că nu îmi plac sărbătorile… niciunele… adică, ba da, imi palce Halloweenul. ATÂT! Nu îmi plac sărbătorile pentru că totul se învârte în jurul mîncarii, alcoolului…. si indigestiile de după. ATÂT! Nimic interesant…. iar cum mie nu imi place mancarea de sărbatori, nothing interesting for me there.  🙂 Şi a început şcoala… woohoo! (NOT!) teste peste teste, învaţat o gramada de căcaturi din care marea majoritate nu ne vor ajuta cu nimic în viaţă dar care din nefericire de sunt turnate pe gat cu pâlnia de către ministerul învăţământului (DAMN THEM!) şi bla bla… Vreau să vină primăvara !  Şi vreau să nu se mai atingă nimeni de iaurtul meu din frigider! De ce mama dracu fac oamenii asta? Dacă vrei sa manânci iaurt manâncă-l, nu lua doar 2 linguriţe! Termină-l! Chiar crezi că o să il mai mănânce cineva după ce l-ai început tu? Vreau sa îmi dezvirginez singură iaurtul, n-am nevoie sa faci tu asta, să iei ce îi mai bun din el şi să ma laşi pe mine să-l termin. Şti bine căp după ce ai bagat linguriţa la tine în gura şi pe urmă în iaurt eu nu o sa mai manânc dupa tine. Dar tu continuii să faci asta. Cât de tâmpit poţi să fi? Vouă vă place să se atingă cineva de iaurtul vostru? Mie nu. Anyway, mă duc să-mi cumpar alt iaurt. PUNCT