De ceva vreme tot vreau să mă apuc de freerun sau parkour, spune-ţii  cum vreţi. Sunt la mine în oraş nişte tipi care fac aşa ceva. Sunt extraordinari. Am dat accidental pe youtube peste un clip al unuia dintre ei. Nu dau nume dar o să vă arăt clipu.  Faza e că de cand am văzut clipu sunt de-a dreptu îndrăgostită de freerun/parkour. Problema e că sunt fată sau cel puţin aşa cred :)) şi ei sunt toţi baieţi şi că ar putea fi prea târziu să mă apuc de aşa ceva şi chestia cea mai aiuria e că nu prea ştiu cum să intru în contact cu ei să le spun că vreau şi eu să fac ce fac ei, ar fi chiar ciudat să îi abordez din senin cu o propunere aşa ciudata.  Anyway,  vreau doar să le urez sincere felicitari.

Clipu promis :

P.S. 30STM (30 seconds to mars pentru cei care nu ştiu) rock! La finalul clipului poză de la un concert Black and White din mai  2009. enjoy 🙂