… păcat că nu am manivelă în maşină… şi nici maşină personală {încă 2 ani 😀 } dar tot fac rost de o manivelă să le dau cu ea în cap. Pe cea mai aglomerată şosea din Romania {Sebeş – Sibiu}, în Apoldu de sus avem restricţie de viteză 30 km/h. Bă, bagavaşi sârmă ghimpată în nas, care îi ideea voastră? Şi vă mai miraţi că vara se circula bară la bară pe acolo. În Apoldu de sus, comună înfiinţată de saşi şi preluată de ţigani, actualul cartier general al speciei protejate pe cale de înmulţire, ţiganul {sounds like a racist bastard talking}, am vazut 2 ţigani cărând 2 butoaie de alea albastre cu capac negru. Dar ştiţi cum? Ţiganul numarul 1 ţinea în mâna dreaptă un butoi de o toartă iar în mâna stângă alt butoi de o toartă. Ţiganul numarul 2 statea în spatele ţiganului numarul 1 şi în mâna dreaptă ţinea de cealaltă toartă butoiul din mâna dreaptă a ţiganului 1 iar în mâna stângă tinea de cealaltă toartă butoiul din mâna stângă a ţiganului 1. Mno, a-ţi înţeles? Ideea îi că eu a-şi ridica restricţia de viteză din respectiva localitate undeva pe la… viteza luminii? Aşa ar fi mai bine… mai scăpăm de ţigani 😀 oricum îs prea mulţi şi consumă aer şi spaţiu degeaba. Şi ce îi şi mai rau îi că statu plateşte aceste creaturi din banii noştrii, din aşa-zisele impozite, să stea degeaba. Anyway, am fost azi la Sibiu cu tata şi m-am distrat. End of story 🙂