HA HA! Mâine îi întâi martie! HA HA! Boohoo cruel winter! Vine primăvara HA HA! Coke live HA HA! Eu am început să primesc mărţişoare de azi 😀  am primit un ştreang  de ăla alb cu roşu :)) de la tata. Ştrangu ii fenomenal. Mâţa mea, a.k.a Calisto a participat la un menaje a trois azi cu cei 2 motani ai vecinei mele :)) Târfa! Sper să nu facă 12.000 de plozi. Am eu ce am cu 12.000 :)) M-am uitat azi la un documentar despre meditaţie şi alte chestii spirituale, tnx Mike. Drept e că nu m-am uitat la tot, are 4h, dar o să mă mai uit :D. Mâine ii luni, D.A.M.N! Joia trecută o picat Twitteru vreo 2h. Damn you cruel world! Ar trebui să îi iau la mama mărţişor? Anyway, eu vreau să renunţ la creştinism. De ce?

1. Pentru că tot răul din lume e datorat lui Dumnezeu. Dumnezeu a creat această planetă, a creat tot şi dacă El a creat tot atunci El a creat şi dezastrele naturale, crimele, violul şi toate celelelte.

2. Creştinismul e o religie sexistă. De ce? Păi… să vedem, Dumnezeu e bărbat, îngerii sun bărbaţi, Dumnezeu a creat prima dată bărbatul şi pe urmă femeia tot din coasta unui bărbat.

Dumnezeu nu e perfect! Dacă era perfect nu putea crea ceva imperfect! Nu? În concluzie,  Dumnezeu e sexist,  imperfect şi vinovat de apariţia  răului din lume. Just saying.