Dacă tot luzcrezi cu publicul şi eşti platită pentru asta măcar fă-o cum trebuie şi învaţă să vorbeşti frumos. Doar pentru că stai în mijlocul BCR-ului într-o cutie de sticlă nu înseamnă că eşti superioara clienţilor tăi. Sau tu respecţi  persoanele care ţi se adresează în funcţie de cât de mult fixativ au în păr? Sper sa mori PUNCT Asta e varianta editata revizuită şi cenzurată a tentativei de articol scris la nervi de saptămâna trecută. Eu una nu mai calc veac în BCR.  Trecând peste faza asta am sesizat că blogul meu adună din ce în ce mai mulţi hateri. Dragilor, vă pierdeţi timpul degeaba. Nu rezolvaţi nimic dacă îmi tot spuneţi cât de multă nevoie de atenţie am, că am probleme grave, că sunt o putoare de fată care stă toata ziua în faţa calc latu’ si de hvisin {ce dracu înseamnă hvisin?}  că sunt disperată şi că nu am viaţă socială. Găsiţi-vă ceva mai bun de făcut cu viaţa voastră.  Meanwhile, you all can suck a big fat cock.

O seară bună,

Tifa