Eu una m-am săturat se spună că nu pot face cine ştie ce pentru că îs fată. M-am săturat de misoginism şi de ideea că femeia e sexul frumos dar slab şi că bărbaţii ne sunt superiori. Bărbaţii nu sunt cu nimic mai buni decât noi, singurul lucru pe care ei îl pot face şi noi nu e să-şi bage pula. Nu sunt nici măcar şoferi mai buni ca noi. Prin asta eu vreau să contrazic misoginismul.

Am citit într-o revistă săptămâna trecută un articol intitulat „Ce cred cu adevărat băieţii despre….” În acel articol se vorbea despre cum ar trebui să arate o fată ca să fie placută de băieţi cu sau fără piercinguri, tatuaje, coşuri, machiaj şi ce stil vestimentar ar trebui să aibe. Aceste fete care ţin cont mai mult de părerea băieţilor decăt de propria lor opinie nu sunt decât nişte scalve reduse, zdemţe şi nu vor fi niciodată mai bune de atât. Ştiu că tu damă plictisită stai şi citeşti acest aricol şi zici că eu nu sunt aşa. Ia gândeşte-te tu de câte ori înainte să ieşi afară cu un tip ai stat şi te-ai gandit dacă îi place culoarea bluzei tale sau dacă e destul de decoltată şi în final ai ieşit din casă aratând ca un păun după o partidă de paint ball. Vezi? Eşti la fel ca toate celelalte. Târfo!  Din acest moment scopul tău în viaţă nu e decât să te faci plăcută de băieţi. Sclavo! Şi uite aşa femeia de rând a ajuns la concluzia că trebuie să „arate bine” şi să creeze placeri (o cină gustoasă,  sex,  etc.) De aici a apărut o categorie de femei inferioare, reduse, oprite din evoluţie, aranjate ca dracu care nu mai gandesc, un fel de păpuşi Barbie de proastă calitate numite de unii „piţipoance”. Aceste femei se consideră frumoase, respectate dar nu sunt decât nişte obiecte, maşini de creat plăceri.  Datorită acestor principii idioate care controlează minţile slabe sexul frumos nu mai este frumos în mod natural.

Mai nou au apărut şi un fel de băieţi care intră în aceeiaşi oală cu „damele” menţionate mai sus. „Păpuşei” după cum îi numesc eu, opriţi din evoluţie de aceleaşi ideei retardate, a căror scop în viaţă nu e altul decât să se facă placuţi de fete.

Nu ar trebui să se facă discriminări între băieţi şi fete ci între oameni normali, capabili să gandească individual, fără tipare şi cele două tipologii menţionate mai sus, oameni reduşi ghidaţi de principiul turmei.

O zi bună,

Tifa