În societatea zilelor noastre se evidenţiază din ce în ce mai tare următoarele tipologi:

1. pupincuriştii – genul asta de om e cel mai des întâlnit. Ei stau toată ziua în umbra superiorului lor şi îi repetă încontinuu ce şef/diriginte/profesor/părinte bun, inteligent, modern etc. e chiar dacă acesta nu e bun de nimic, nu îi iasă aproape niciodată din cuvânt chiar dacă sunt nevoiţi să îşi calce în picioare principiile iar dacă se întâmplă să îi iasă din cuvânt fac orice ca să se revanşeze, îi cumpără kg de flori şi cadouri şi îl ridică şi mai mult în slăvi.

2.  drama queens – aceste peroane fac din ţânţar armăsar şi dacă nu le convine ceva fac o ditamai şcena. Dacă au un pupincurist ca subaltern acesta va venii să le lingă ranile  iar ei vor continua să se plangă şi să dramatizeze situaţia din ce în ce mai mult.

3. categoria asta încă nu am reuşit să o denumesc. Ideea îi că aceşti oameni  abuzează oarecum de influenţa şi puterea pe care o au şi spun tot felu de chestii gen” îmi place ciocolata mult mult pentru că… îmi place să primesc ciocolată…..” şi la sfârşit bagă o pastila „eu nu vă spun asta ca să îmi faceţi cadou ciocolată vo spun doar ca să ştiţi că imi place ciocolata şi că îi un cadou excelent” în ideea că vor primii aşa ceva.

Just sayin.

O zi bună, Tifa