Mie nu îmi place să scriu vara sau în orice altă vacanţă.  Nu îmi place şi gata. Şi dacă numai faptul că nu îmi place m-ar împiedica să scriu ar fi o chestie dar tot timpul intervine ceva care ma ţine departe de tastatură ori de câte ori mă apropii de ea. Trecând peste toate astea, mâine e prima zi de şcoală şcoala şi reîncepe trezitu de dimineaţa, înjuratu profesorilor şi a colegilor, temele fără sfârşit şi aşa mai departe. De azi se duc dracu nopţile albe, dormitu până dupămasa, soarele şi nisipul fierbinte dar şi binecunoscutele aventuri de-o vară. Studenţii mai au 2 săptamâni, naiba să îi ia. Nu că ar interesa pe cineva dar vacanţa asta am făcut orice m-a ţinut departe de casă. Am văzut şi singurul colţ de ţară pe care nu-l vizitasem până acum, Moldova. Am fost la tot felu de festivale şi am pierdut nopţi prin locuri dubioase.

Acum totul s-a sfârşit dar nu-i nimic, zâmbeşte azi pentru că mâine chiar ai toate şansele să iţi meargă rău. Partea bună e că se apropie Halloweenul.

Azinoapte am visat că o cârtiţă dădea cu borcane după mine. Simţeam nevoia să o spun.

O zi faină,

Tifa