E adevărat că nu am mai scris de mult şi că nu am nici o scuză bună. E adevărat că am mai postat o dată un articol în care am promis că o să mă reapuc de scris. Nu am facut-o. De data asta nu o să mai promit nimic. O să las totul să vină de la sine, oricum chestia asta are un efect terapeutic asupra mea aşa că ar fi ceva şanse. Până acum, am schimbat tema blog-ului şi încerc sa ma obişnuiesc cu poziţia semnelor de punctuaţie, acum că am din nou tastatura în română.

În orice caz, ceea ce m-a determinat să scriu aceată postare e, bineînţeles, faptul că ţara asta se duce de râpă, şi repede. Nu mă refer doar la economie şi aşa mai departe, mă refer la tineretul acestei ţări şi la ce ascultă. Nu, nu o să mă leg de manelişti şi cei din tagma lor, se ştie deja că îi dispreţuiesc şi oricum e mult prea mediatizată chestia. O să mă leg de aceste noi „hituri” care răsună prin baruri, cafenele, cluburi şi aşa mai departe. Hituri gen „Bini di tat”, „Cai verzi pe pereti”, „Maidanez” etc.

În primul rând, cine mama mă-sii ii Skizzo Skillz şi de ce işi spune aşa? Presupun că Skizzo vine de la schizofrenic iar skillz vrea să însemne aptitudine. Ce să înţeleg eu din asta? Că are aptitudini de schizofrenic? WTF? L-am văzut la Arieşeni la „Festivalul Zapezii”, e un gogoman. Mă rog… Nu numai numele e deplasat, multe din melodiile lui sunt, iar „Bini di tat” ma scoate din sărite. Compozitorul a încercat să o scrie în moldoveneşte sau cam aşa şi toate regionalismele folosite pică exact ca nuca în perete. Orice bade Gheorghe stând pe budă putea concepe ceva mult mai bun. Eu nu înţeleg cum supărare a ajuns aşa o catastrofă de melodie peste tot sau mai bine zis ce om întreg la cap ascultă aşa ceva? Am intrat odată într-un magazin şi o blondă oxigenată şi cu creierul întins cu placa o avea pe repeat, în 5 de secunde am ieşit de acolo. MORI!

„Cai verzi pe pereti” e o altă aberaţie din categoria muzică. Cel mai şocant e că vine de la Smiley, mie îmi placea Smiley iar acum mă simt tradată. Chiar atat de disperat după bani ai ajuns? Din respect pentru Smiley nu o să comentez mai mult. Bomba vine de la următorii: Puya, Doddy, Posset, Mahia şi Alex Velea cu „Maidanez”. Cum pitpalac într-un copac să vomiţi nişte cuvinte pe o coală de hârtie şi apoi să le cânţi iar tot poporu să te ridice în slăvi pentru ce artist desăvârşit esti?! Marş ‘tuvă ceapa voastră de idioţi! Şi asta nu e tot, mai sunt şi alţii, cum ar fi Lora cu „Fără el”, melodie care are exact 2 strofe şi un refren pe care le lălăie 3 minute. Dacă o ţinem în ritmul ăsta o să ajungă stră-nepoţii noştrii să facă comentarii literare pe „Fară el” şi nu o să aibe ce să scrie. Fie-vă milă de săracii copii. Mai sunt şi altele, dar altădată.

Faza e că nu doar blonde oxigenate, beţivi şi alte persoane cu probleme de personalitate ascultă aşa ceva ci şi oameni de la care nu mă asteptam. Sau cine stie, poate asta e noua muzică bună şi eu sunt defapt problema.

P.S. Articolele scrise anterior nu se vad deoarece sunt scrise cu alb iar noul fundal e alb. Când o să am timp o să le schimb culoarea. Până atunci, dacă e cineva curios, textul poate fi selectat si atunci o să se vadă.